Monday, August 10, 2009

Pabila Malam Datang Menjengah

Kipas berpusing ligat
Angin bertiup sepoi2 bahasa
Jam berdetik
Tik tok tik tok

* * * * *

Kakak senior roommate saya yang duduk sebelah meja dah menangis teresak²...
Penangan cerita Autumn in My Heart la ni
Kakak,jangan la nangis2 gini
Cuti sem minggu depan,saya pun nak tengok jugak!

Yeay,esok ( hari ni la weiss),saya takde kelas..
Boleh bangun lambat
Tak payah tunggu bas
Kena berbaris panjang²
Tu belum tentu dapat tempat duduk
Dan selalunya saya berdiri
Berperang dengan inertia
Mengawal stabiliti dengan memegang pemegang yang ntah kuat ke tak
Tetibe kalau tercabot,erkk,nayala

MARKED,
Novel latest saya beli
Dengan berbekalkan duit RM30
Cukup ke nak beli novel nih??
Ohho,baru teringat
Saya ada kad keahlian popular
RM29.95 - RM3.00 = RM 26.95
Haha,jimat²..
Ada 5 lagi novel dalam siri House of Night
Betrayed, Chosen, Untamed, Hunted, Tempted
Akan saya miliki kalian semua
Wee..
(Twilight pun tak habis lagi, dah nak beli novel lain)
Pesanan daripada Kak Mun
" Jangan beli dulu The Host,ntah best ke tak..Tapi kalau beli Twilight Saga,ok.."
Erkk,sememangnye kamu kipas-susah-mati Twilight kan Kak Mun
Dan Adik Aimi pulak dengan Harry Potter nye
>,<


* * * * *
Saya tak sabar balik rumah
Ketemu family tercinta
Nak drift (poyo)
Ohh,tadi called my bestie
Yang study kat Nilai International College
Happy dapat dengar suare dia
Lama dah tak call
So sorry buddy, bukannya tak nak call
Sorry
My fault
;-(
Wanna meet you,tapi KL-Sabah bukannya dekat
Dah setahun kita tak jumpa kan
I promise, if I go back to KL
We'll meet, it's a MUST!!
XOXO

1 comment:

Komentar