Saturday, August 15, 2009

السلام عليكم

Dulu kita terpaksa
Akur dan mengalah kepada situasi...

Muahaha,pelikkan lagu alarm clock saya
Yes,sesungguhnya saya seorang yg berjiwa sentimental >,<
Ok²,lepas tersedar dr tido
Handphone kat sebelah bantal trus dicapai
Dengan harapan pakcik guard bls sms
Dukacitenye,pakcik tu tak balas pon
Hiskhh
Takpe²,takde rezeki kot
' Kalau cmtu,baik aku call je akak smalam '

Toot toot

" Assalamualaikum.Ni ade servis sewa kretakan? "

" Ye "

" Saya nak sewa kreta ptg ni,dlm kul 4 ptg saya ambil "

" Ok,kul 4 nanti jumpe kat pondok depan blok A1 "

" Ok "

" Eh,nak tnye,kreta sewa tuh,kreta ape? "
" Wira manual, RM8 sejam "

" Oh ok. Thanks "

Hah,tahu tak knape saya nak sewa kreta? Ni idea kawanla ni.Drpd membazir RM25 naik teksi dari KK - UMS, baik sewa kretakan. At least dpt jalan² lagi..hehe
And the reason,kami nak snap pics bout gejala sosial yg ada kat KK..
Hah,ni adalah assignment kitorang utk subjek TITAS.Kepada snapee kami (erkk,bhasa apakah??) ,trima ksh kerana memberikan kerjasama yg baik even kitorang tak mintak izin korang sume..huhu..jgn risau,kitorang tak publish photo tu terang².Photoshop kan ade..ekekekeh..(^^,)

* * * * *
Tarikh : 14 Ogos 2009
Hari : Jumaat
Kelas : Kuliah Kimia Fizikal I
Waktu : 8.00-10.00 am
Tempat : Bilik Kuliah 4, Sekolah Sains dan Teknologi
OMG!! Hari ni saya lewat bangun, then lewat masuk kelas. This was my very first time masuk kelas lambat. Actually,saya dgn roommate saya,Mira,bdk Kelantan, dua² lmbat bgun.Kitorang 1 kos. Dah siap smua²,dalam pukul 7.30, saya pun turun. Astaghfirullahalzim,pnjgnye barisan!! Mira mase tu tak turun lagi,tgh bersiap.So,saya jagakan tempat untuk dia.Dr 7.30 sampai pukul 8.00,barisan tak gerak lgsung.Dalam hati ckp,confirm lmbat masuk ni..iskhh..Make the story short, 8.40, saya ngan Mira selamat sampai kat kelas..Errkk,malu jgn cakapla,sume org pandang.Tapi bkn salah kami,bas mmg takde time tu!!..hukk
~15 Ogos 2009~
Wee,pukul 12.30 a.m.,saya selamat sampai kat Sandakan!! Feel great to be back home..=D
Cuti seminggu,hape lagik,enjoy lah kan..haha..
But...
Pesanan kepade si owner blog;
1) Jangan overexcited ye cik..midsem exam lpas cuti nanti..faham² laa..
2) Assignment jangan lupe buat..so lu fikirlah sendiri...
Erkkhh
Sekian..

No comments:

Post a Comment

Komentar