Wednesday, July 21, 2010

Entri saja saja

Salam.

Tengah taip entri ni sambil dengar lagu Love-CNBlue. Jangan tanya since when I minat korean thingy nih. Seriously, I'm not the die-hard-fan of kpop, but taula skit2 pasal tu semua. Dah, cukup.

Berapa hari tak update ni belog hah? Almost, err, entah. 2 weeks maybe?
Ignore it. Besok ada kelas Organik dengan Spanish. Kononnya malam ni semangat la nak revise balik Spanish tu, sebab gf yang ambil Japanese language cakap, " Better ko revise balik apa-apa yang lecturer ajar last sem sebab nanti confirm dia tanya balik." Tapikan, haih tahu-tahu jelah kalau awal-awal sem ni semua hangat-hangat tahi ayam. Notes memang tersergam indah dah dekat depan mata, tinggal otak je bagi isyarat ambik pensil, fokus, conteng. Dang~ end up with notes tu semua tolak tepi, laptop depan mata, klik sana klik sini bukak internet. Buhuu. Recently the most visited website : Twitter. Haha. Ni kira first website la yang akan dibuka. Facebook dah macam, erh, bosan? Yup, bosan. BOSAN. Tapi hopefully taklah sampai nak deactivate macam Friendster dulu. Ye, saya delete akaun FS yang saya dah guna selama lebih kurang 6 tahun. Uhh, lepas tu menyesal la sapa suruh gatal sangat tangan nak delete, lepas tu buat akaun baru, siap suruh kawan-kawan ' Add lah fs saya. Ni emel bla,bla,bla. Thanks for the add.' Haha terus teringat zaman hingusan dulu mesti kalau dah add kawan-kawan akan cakap ' Thanks for the approve. Keep in touch tau! xoxo.' =.=

*Saya tak pegi meeting Family Day yang sepatutnya start pukul 10 pm tadi sebab saya segan nak masuk Bilik Astro dekat blok lelaki, macam, eii kenapa buat dekat situ. Kenapa tak buat dekat tempat yang lebih senang budak2 perempuan pegi. Tadi try jenguk2 tempat tu macam takde je perempuan datang, so saya pun patah balik pegi kafe minum teh tarik. +.+

Sebenarnya nak tulis panjang2 lagi ni tapi mata cakap ' Hoi cik Sabrina ko tak reti nak tido ke besok dahla kelas pagi. Mentang2 kelas selalu cancel. Telajak tido baru tau!'

Wuu, ok ok. Saya tido dulu kawan2. Saya memasang impian untuk menjadi seorang penulis blog yang rajin. *berapa kali dah cakap benda ni. Duhhh.

Buena noche! Wassalam. :)

1 comment:

  1. hehe. ok2. student. biase dah tu. tp jgn dibiasakan ag.

    eh2. jgn delete fb. sng nk kontek2. hehe. tp faa dh delete twitter.

    nota kaki : slmt mnjadi blogger yg rajin ;)

    ReplyDelete

Komentar