Thursday, February 11, 2010

~ Happy Birthday My-Paling-Tua-Dalam-Geng-Kaddai-Kuppi best friend!!! ~

Bismillahirrahmanirrahim


Alhamdulillah, akhirnya terupdate jugak belog ni setelah terlalu byk onak dan badai datang..
( Pehh, ayat tak bleh blah )
Okok, serius..
Memang lama sangat tak update kan.
Asal nak update, tak berkesempatan.
Kenapa entah.
Kali ni mmg nak update habis²an. Hehe...
Right, beberapa hari lagi nak tahun baru cina.
So memandangkan kebanyakan kawan saya berketurunan Cina, so wishing all of you
" HAPPY CHINESE NEW YEAR!! "
Yeay, hari tu dapat limau mandarin dari coursemate, dalam hati cakap
' Wahh, baiknyeee kamu~' ( dah, fullstop )

PART I
Baik, bertarikhkan 7 Februari 2010, bersamaan hari Ahad, meronggenglah 4 orang gadis yg agak kiut (wakaka, prasan wehh!!) ke bandar Kota Kinabalu, dengan menaiki bas dgn tambang berharga RM1.50 1 hala, jadi klu 2 hala RM 3.00 lah kan. Dah. Sambung cerita, tutup topik matematik. Agenda utama meronggeng adalah untuk membeli hadiah birthday seorang teman yang akan berganjak ke alam '-puluhan' ( eh, sudah duapuluh pun ). Antara aktiviti²nya :
Yeah, snap pic itu perlu! Mi amiga; Shami & Haj
Ini berjalan-jalan tanpa hala tuju sambil memikirkan hadiah yang sesuai diberikan untuk amiga yang akan menginjak ke umur 20. Payah wehh nak jumpa something yang tak stereotype..Hmphh.. Pencarian diteruskan.. Zuppp!!
PS: Saya rasa diri saya tinggi [Ahh, kau sangat perasan setakat tggi 161 cm (kot) tak tinggi pun fuh]

Dan teruskan lagi...

Haha, muka taknak kalah nak tunjuk jugak pakai shawl. Apa-apa je lah wehh..(mmg tembam~)

Dan setibanya di Pasar Filipin ( dekat sini amat banyak jual mutiara, brooch bagai. Tinggal pilih dan bayar je. Kepada yg kat semenanjung tu confirm akan datang sini. Tempat wajib datang!)

" Sayakan pemalu jadi muka saya takde dalam pic ni " ( senget + sengal sgguh saya ) Left; Shami, Mira my rumate, Haj, bergaya dengan topi koboi kot~

Dan yes!! Setelah penat meronggeng, ini yang kami jadikan penghilang dahaga (konon) yang bila saya tengok pun akan membuatkan saya terpegun dan mouth-watering sebentar (Hmphhh!!)

Taraaa!! Banana split yang sebenarnya bukan saya yang order tp kawan saya yang sorang tuh. Saya order watermelon sahaja~~

Penat bhai meronggeng seharian sebab nak carik hadiah paling seswai untuk kawan a.k.a Add yang hari ni genaplah berumur 20 tahun 1 hari. Dan pencarian pun berakhir pada pukul 8.30 pm dan kami semua pun balik semula ke UMS...

Prt II to be continued soon...

;-D





8 comments:

  1. mun ~ wakaka, ko jgn gelak, ini kira aku trima cabaran dr roomate aku..hmphh

    su - boleh aje su...marila dtg sabah. tourist guide no prob, ni haa orgnye..hik3..

    dell - aiseyh, tembam amat nih..kekeke... dell jugak kiut~~

    jihah - yes, kedai kopi kat U..hoho

    ReplyDelete

Komentar