Sunday, October 25, 2009

=)...Saya Sayang Mak Dan Abah Saya...(=

Lagu 'Mencari Konklusi' oleh Hujan kedengaran ditelinga yang disumbat dengan earphone MP3 Sony merah hitam saya..
Serius, tak dapat tangkap bait² lagu tu..
Apa sebenarnya yang cuba disampaikan???
(abaikan, tiada kena-mengena dgn tajuk..)

2nd song,
Belaian Ibu oleh Hijjaz..
Serius, memang tersentuh bila dengar lagu ni..
Macam nak menangis pun ada..

"...Di saat kita berjauhan,
Rasa ingin ku berlari,
Mendakapimu penuh girang,
Bak si kecil kehilangan,
Tiada aku tanpa ibu,
Hanya kau satu di dunia,
Bertakhta engkau dijiwaku,
Kaulah ibu yang tercinta,
Kau insan pengasih,
Betapa kumengharap,
Hadirnya restumu ibu,
Membawaku ku ke syurga... "

Tiba² teringat kat mak..
Tengahari tadi call mak..
Ye, saya sayang sangat³ mak saya..
Kamu smua sayang mak kamu tak?
Mestilah sayang kan..;-)
Rindu mak!!
Doakan Rina dapat jawab exam!
( wlupun mak saya tak baca pun blog nih..heheheh..)

Apa-hati-saya-mahu-cakap :

..rina sayang mak!!..
..masakan mak plg best!!..
..thanks for being the best mom for us, your daughter and son!! ( kaknoor, rina, adik )..
..always miss and love you so,so much!!..
..to Abah, rina sayang abah jugak!!..
..thanks for being the greatest dad of all!! =D

..;; SAYA SAYANG KAMU BERDUA ;;..

2 comments:

  1. me also luv my parents damn much...
    every mum's cook are the best...
    hehehe...

    ReplyDelete

Komentar