Friday, July 24, 2009

~ Just Say It's True ~

Wake up early,5.30..(not that early lor..hukk)
Then,kelam kabut nak solat suboh, Sabah kan awal suboh..
Tetiba member mesej
" Sabri,jangan lupa bawak torchlight!! "
Hoh,saya hampir2 t'lupa..
Nasib baik dia ingatkan..
" Ok,mir..set..6.30 jumpa di kafe..eh²,6.45 laa"
" Ui,lewat bha tu..ko turunla awal skit"
" Bha²,bersiap kjap"
Haha,my fren,nak pegi kem kat Kawang,student Sekolah Perhutanan & Tropika Antarabangsa..
Best²...
Then,kerja blambak²..
Dengan assignment,tutorial,lab report,bla³..
Pheww...
Sepatutnya smalam ada meeting Jakmas,tapi..
eheh..
tak pegi pun..
sebab
penat..
mengantuk..
kawan pun tak pegi..
joinla skali..
hua³,bijak²..
Antara kimia fizikal & organik..
saya rasa saya lebih suka fizikal..
knapa?
err,mungkin sebab
fizikal tak byk hafal²..
organik byk banget..
smpaikan saya kadang² confuse..
hoho..
menjadi budak fizikal..
Agak best,tak sangka..
Tapi dalam kelas fizik,saya slalu mgantuk...
Sampaikan saya tepaksa letak minyak kapak kat mata..
mengelakkan drpd mengantuk..
hukk,mgalir air mata..
Lalu bilik kuliah sekolah perubatan tadi,peh,dalam bilik tu kiri kanan anatomi..
kalau saya dalam tu,mungkin saya boleh pengsan..haha..
Salute la kat budak² medik ni,tahan mental & fizikal..
To all my friends yang ambil medik & p'gigian iaitu Afif,Kasman,Beth & lain²..
Good Luck!! Do the best!
Malam..
Munirah bg MMS..
Wee,kiut sggoh kawan saya yg sorg nih..
eheh..
b'baju merah,b'sluar hitam,tudung hitam..
Baju rasmi MSU,kan Munirah..
cantik..
UMS,batik kuning..
DiGi mascots..ngee~
tapi senior cakap baju batch thn ni lebih cantik drpd diorang punya dulu..
yup,mmg btul..heheh
No 3G line,gprs lembs..
ceiss..

7 comments:

  1. letak minyak kapak kat mata utk elak tutup mata? haha.. pelik.. saya taruk myk kapak kat mata pastu takleh nak bukak2 lagi.haha

    ReplyDelete
  2. haha..
    yep,segar sket mata tu..
    klu x,mmg dah lena la dlm dwn kuliah..
    x bukak2 lg?
    hui,pelik tu..

    ReplyDelete
  3. WEH.. at least got baju batch. aku takde pown

    ReplyDelete
  4. weiss aimi..biar btul xde baju rasmi..
    tpkan,bju sukan korg mcm nak same ngan UMS la..
    biru kuning kan?
    my ex-rumate kml ade hntr gmbr time orientasi dulu..woo,rindu mereka amat2..

    ReplyDelete
  5. haha..jd bdk fizikal mmg bez..
    fizik senng jer..

    ReplyDelete
  6. Eheh cik sue..
    kmu mmgla sng,minat kan..=D
    tp try to minat..
    minat bleh dipupuk,kan2??
    camne nak excel in fizik & kimia & maths?
    ngee~~

    ReplyDelete
  7. a'ah..minat leh dipupuk..
    ku cme tau camne nk excel dlm fizik je..
    yg lain tk dpt nk tlng..
    huhu..ku sndri pon terkapai2..klu stkt math n add math sek leh lah..

    ReplyDelete

Komentar